Födelsedag

Äntligen är jag 18!!! Fast om man ska vara exakt så blir jag inte det förrän 22.44. Blev väckt tidigt imorse och fick paketer av mamma och pappa, som jag tänkte visa för er nu.




Makeup-kurs på Makeup store


Parfymen jag velat ha grymt länge

Och sen innan har jag ju fått det viktigast av allt, bilen!

I brevlådan hittade jag detta:


Present från min moster, med familj.


Lite kort


En söt blus från en vän.

Annars har dagen varit bra. Har fått många grattis och bra presenter :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2010-10-13 @ 16:28:42
URL: http://sophiaec.blogg.se/
Postat av: Tessan

GRATTIS ELLINOR!!!!! Hur ska du fira din födelsedag? Ska du gå ut nåt?

2010-10-13 @ 16:36:40
Postat av: Jannica

Ett stort GRATTIS i efterskott! Äntligen 18! :)

Jag har också den parfymen, "Be delicious", luktar jättegott!!

2010-10-16 @ 15:01:38

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback