Minneslunden

Hej!

Har ni varit på någon kyrkogård idag? Jag har! Jag och mamma gick en liten promenad innan och smet inom kyrkogården och minneslunden och tittade på alla vackra blommor och ljus som var tända, och där gick vi i säkert 30 minuter om inte mer. Tittade på små söta barngravar och gravar där tyska män låg från andra världskriget.

Såhär fint var det i alla fall:









Fint va? Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på en film, och ta det lugnt. Det behövs efter denna omtumlande kvällen kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: kasja

söta barngravar? hmm det finns inget som är sött med en grav och absolut inte när den tillhör ett litet barn...

2010-11-08 @ 17:46:20

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback