Naglar eller inte?

Jag har gått och funderat hela dagen idag på om jag ska sluta bygga naglar och låta mina egna naglar bli fina igen. Innan jag byggde på naglar i Oktober hade jag superfina och långa naglar, men ingenting slår gelenaglar.

Nu till det jag vill komma fram till. Ska jag sluta och spara 420 kr var månad, eller fortsätta för att min ekonomi ändå går ihop? Det är i och för sig inte lätt av leva på 1050 kr per måndag med en utgift på 420 kr + lite mer, när man samtidigt är en shopaholic och älskar allt som har med mode att göra. Som tur är har jag snälla föräldrar som hjälper mig.

Vad tycker ni? Behålla dom, eller ha korta naglar nu till våren med en skön färg?


Mina naglar just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är kul när man målar själv då kan man ha massa olika färger :) du kan ju även måla ditt fransk linje om du vill ha de. Jag tycker du ska måla själv :) kram

2010-03-10 @ 20:38:13

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback