Lugn arbetsdag

Nu har jag tid att uppdatera er igen. Dagen på jobb har faktiskt gått riktigt snabbt, känns inte ens som jag har jobbat i 6 h, men det är väl så det ska vara. Lugn med folk har det också varit, antagligen bara för den otroliga värmen och ingen orkar gå ut, och såklart för det är fredag. Men det var bara skönt att ha en lugn avslutning såhär innan en liten minisemster. Nu är jag ju nämligen ledig i 1 vecka. Skööönt!

Ja vad har jag mer gjort då? Jag körde direkt och handlade mikromat när jag kom hem och lite annat. Usch vad jag tröttnat på mikromat, men jag orkade verkligen inte stå och laga något annat. Och ja, sen dess har jag inte gjort så mycket.

Nu kaaaanske, jag ska se på en film. Har tänkt så nu i 3 veckor ungefär, men aldrig fått tummen ur!


Gammal bild. Har inte orkat ta några nya idag.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback