Ystad

Jag och min familj har alltid gillat Ystad, i alla fall jag och mamma. Hade mamma fått bestämma hade hon köpt ett hus så hade vi flyttat dit. Gärna för mig med för jag är rätt trött på Trelleborg för tillfället och alla såkallade "vänner". Men hur blir det när jag kommer in i en ny klass? Ska jag behöva gå igenom samma saker som mina andra år eller blir det bättre? Jag tror nog inte jag hade haft orken till att börja om på nytt. I och för sig hade det varit skönt med ny stad och nya förväntningar, men inte att komma in i en ny klass och bilda upp nya kontakter.

Jag är nästan säker på att jag kommer hamna i Ystad när jag tagit studenten. Det skulle vara så skönt att flytta sommaren 2011 och lämna allt bakom sig. Men man får se vad framtiden ger.

                  Har jag någon läsare från Ystad? :)


Kommentarer
Postat av: Karolina

så kallade vänner? vad har hänt:(?

2010-01-13 @ 21:48:50

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback