Visste ni...

...att jag ibland stör mig något sjukt enormt på folk i min närhet. Det kan vara vänner, familjen eller folk på gatan. Jag vet inte varför jag egentligen gör det, men man har väl sina dagar. Det kan vara allt från hur dom skriver ett sms till hur dom beter sig. Som tur är vet inte personen om det för jag hinner samla mig innan jag träffar han/hon. Och ja, jag accepterar folk som dom är!

...att jag totalt dissar smileysen :P . Jag fullkomligt hatar den smileysen förutom på sms och msn. Men folk som skriver det i bloggar HELA TIDEN kan få mig skitförbannad. Varför inte bara skriva :)? Jag vet att jag själv använt den i bloggen, men jag insåg hur fult det såg ut och nu använder jag sällan smileysar.

...att jag hatar när folk skriver ok, okej eller okej utan något mer i sms och på msn. Vad menar personen? Sur? Arg? Eller inte har tid att klicka två gånger till på 1:an för att få fram :) när det gäller sms?

...att jag hatar folk som tar på sig ett par klackar och går som dom har en stor bajskorv i gumpen. Varför sätta på sig ett par styltor när man inte kan gå i dom? Använd ett par snygga converse istället för guds skull!

...att jag hatar folk som är flera olika personer. En på jobbet/skolan, bloggen, msn, sms, bland vänner, ensam. Ja, allt. En person som rättar sig efter andra istället för att vara sig själv. Herregud, stå för den du är!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hur mycket dubbelmoral är inte det?? Du har skrivit i bloggen att du inte alls är samma person i verkligheten som på bloggen? Då borde du störa dig på dig själv också? Btw - du borde vara blond igen, passande dig mycket bättre, du ser fruktansvärt blek ut i detta mörka. BYT TILLBAKA!!! :P

2010-01-03 @ 23:32:21
Postat av: Anonym

att använda ordet hata så mycket kan ju inte vara bra. hata o älska e lika starka men ett e positivt o de andra negativt..

Hatar du verkligen så mycket??

2010-01-04 @ 16:21:04
Postat av: Anonym

haha, det var de roligaste jag läst på din blogg på länge. vad har du med att andra inte kan gå i klackar? låt dom lära sig herregud är det något att störa sig på, du har säkert gått dåligt en gång i tiden du också om du inte gör de fortfarande. Låt människorna va. är det något att klaga på att man skriver sms på ett visst sätt eller smilys hit och dit. Whatever sluta bry dig om små saker och säga att du ''hatar'' de. Kissie Wannabe!!!!!!!!! Vadå andra personligheter, man kanske är en person i skolan mer koncentrerad bryr sig inte om andra, när man är med vänner är man social öppen glad, är det något fel med det eller? knappast att du hade sagt allt i skolan som du srkiver i bloggen. Så onödigt att lägga märke till massa små saker varför ens bry dig? Låt folk va som dom vill kan inte hon gå i sina klackar låt henne gå som om vill då:S

2010-01-05 @ 20:00:13

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback