Mineralsmink

Den senaste tiden har jag blivit sugen på att testa mineralsmink. Den foundationen jag har nu är väl okej, men inte mycket mer än så till det priset. Jag är trött på att den inte håller hela dagen och framför allt att det inte finns i rätt färg i den serien. Färgen är alltid bra efter några timmar, men aldrig när jag nyss tagit på den.. skitjobbigt.

Har suttit och kollat runt på youtube, google och bloggar för att få reda på lite mer. Jag kan ju inte ta vilken som helst för jag vill ha en extremt täckande pga mina ärr. Läste i alla fall på Blondinbellas blogg att hon använder Lily Lolos mineralsmink och det fungerade för henne, men om det lär bli bra på mig vet jag inte.

Så min fråga till er, är det någon som har problemhy som använder mineralsmink?


Kommentarer
Postat av: evelina

det blev lika i tävlingen som jag var med i ! snälla rösta på mig här !

http://yonnaarvidsson.blogg.se/2010/february/lika-i-tavling-rosta.html#comment

2010-02-10 @ 20:25:35
URL: http://evalinas.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

tack så mycket söta ellinor :D

2010-02-10 @ 20:56:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag använder I.D och den är oslagbar. Verkligen grymt bra, helst concealern den täcker jätte bra! Annars har jag provat Loreals true match mineral foundation och det är också bra för sitt pris! :)

2010-02-10 @ 22:06:05
Postat av: Anonym

I.D minerals är bäst

2010-02-11 @ 09:19:40
Postat av: Anonym

Det positiva med I.D minerals är att det känns naturligt då huden får andas. MEN å andra sidan tycker jag inte det täckte speciellt bra och jag har inte hudproblem.. .

2010-02-11 @ 19:24:16

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback