Malmö

Godmorgon!

Steg upp kl 8, gick ut med Zinga, gick och duschade och nu har jag precis blivit klar. Och jag har hela 50 minuter kvar innan jag ska gå till bussen. Duktigt gjort av mig haha! Jo, det jag ska göra idag är att åka till Malmö med Sandra från min klass. Jag har varit ute efter ett par låga gråa converse hur länge som helst, men jag hittar inga, så jag ska gå igenom hela Malmö tills jag hittar ett par. Och utöver det blir det ju vanligt shopping och lunch skulle jag tro.

Nej nu ska jag gå ner och äta frukost. Vi hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du verkar vara en sån himla mysig och härlig tjej med humor och bjuder på sig själv, fast ändå väldigt ödmjuk :) Har alltid tyckt att din blogg varit mysig och härlig, älskar den! Kram på dig och lycka till i jakten på låga converse!

2010-08-02 @ 15:21:04

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback