Fredagen den 13:e

Fredagen den 13 idag. Brukar ni råka ut för något? Om jag ska vara helt ärlig, tror jag faktiskt aldrig att jag råkat ut för något *peppar peppar*, så vi får väl se idag.

Hur som helst. Idag mår jag som vanligt igen. Jag behövde lite sömn helt enkelt, och det fick jag verkligen för både jag och Zinga sov till halv 11.

Idag har jag massor att göra. Jag ska följa med pappa när han hämtar min blivande bil, göra rent akvariumet, öva på panikbromsa, och kanske träna eftersom det inte blev så mycket till träning igår.

Kanske det kommer en videoblogg också, vi får se!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska du få en egen bil? :D Kan du inte berätta mer om den?

2010-08-13 @ 12:56:21

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback