100

Vad gör ni? Själv har jag precis kommit hem. Har varit nere i stan och kikat på ett nytt akvarium. Tycker det är så fint med akvarium, så jag tittade på ett 100 liters. Just nu har jag ett 68 liters, så det är lite skillnad men helst hade jag velat ha ett ännu större så man kan ha det som en möbel.  Men vi får se hur jag gör, reserverade det tills på onsdag så får vi se om budgeten räcker.

Efter stan blev det handling med Mamma och Pappa för att fylla kylskåpet lite. Nu blir det Lotta på Liseberg!


Kommentarer
Postat av: Emmy

hej ellinor jag undrar var du gör när du har en dålig dag och har dåligt självförtroende för sånna dagar har väll alla? tack på förhand!

2010-08-02 @ 22:09:53

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback