Pluggat klart

Sådär, nu är jag klar med ytterligare två arbeten. Har precis gjort klart psykologiläxan vi fick till imorgon och ett avsnitt av vårt näringslära arbete, känns bra att kommit en bit på vägen:)



Efter jag skrev inlägget nedan började jag plugga, sen gick jag ut med hundarna och sen körde jag och pappa ner till mcd och handlade middag eftersom vi inte kan använda vår spis eftersom en byggarbetare är här och lägger ny bänkskiva till oss.

Nu ska jag läsa en text vi har test på på onsdag. Jag fattar inte en sak, varför lägger alla lärare alla prov, inlämningar och dylikt INNAN ett lov, allt kommer då kom en jäkla bomb.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit vad ni äter middag tidigt :O

2009-09-28 @ 16:08:34
Postat av: Anonym

ja, shit vad tidigt.. nästan frukost..

2009-09-28 @ 16:58:55

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback