090922

Godmorgon, hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra, vaknade nästan nyss och vem mår inte bra av att vara ledig?

Jag såg att jag fått en kommentar om att jag har börjat blogga dåligt. Ja det kanske stämmer, men hur mycket respons får jag av er? Ni är kanske 1-2 st som svarar på dagens fråga och jag får nästan inga vanliga kommentarer heller. Jag skyller det inte på er, eftersom det är min blogg. Men jag uppdaterar det jag kommer på, jag kan inte skriva bara för jag ska för att ha 6 inlägg som dom stora bloggarna, som du sa som lämnade kommentaren. Jag ska försöka skärpa mig både för min del och er.

Men ge mig lite förslag på vad jag ska skriva om? Vad vill ni jag ska uppdatera oftare med?

Kommentarer
Postat av: Julia

mer bilder är alltid kul :)

2009-09-22 @ 15:14:32
Postat av: Anonym

mer bilder både på dig och hunden.

kläder du tycker om

vad du tycker om andra bloggare

veckans blogg?

2009-09-22 @ 16:21:21

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback