Idol

Någon mer än jag som tittade på idol? Ja självklart var det det. Jag har fortfarande inte direkt någon favorit förutom Erik såklart, han är så himla bra men det är inte så att jag verkligen vill att han ska gå vidare, men det kommer kanske:)



Mitt akvarium....suck. Jag sa i v-bloggen innan att det var lite fuktigt och nu är det blött på högra sidan av handduken. Jag vettifan vad jag ska göra alltså. Jag vill inte lämna tillbaka fiskarna. Aja, får åka ner till stan imorgon och höra med djuraffären om dom har något förslag. Sprickan måste ha varit där länge, för om det kommer så pass mycket vatten har det inte bildats på någon dag eller så...skumt.

Nu ska i alla fall jag och pappa ut och köra, hämta upp mamma och kolla på busar i stan:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback