Duschen nästa

Nu har jag suttit i drygt en timme och gjort en massa. Fixat med datorn, sparat ner skolarbete, skickat in läxor, gjort klart en redovisning och satt in en massa papper i pärmen. Det gäller att ha ordning och reda annars vet jag inte var jag har alla mina saker.

Ska dock stänga datorn för en stund nu och gå och duscha och ta bort sminket. Har bara en lektion imorgon som känns jätteonödig att gå på. Dom andra två är inställda och har bara danska på morgonen, MEN jag kommer få sitta själv för min andra klasskompis skulle till tandläkaren. Buuh, tråkigt att sitta själv.

Aja, det löser väl sig. Man tackar inte nej till 1,5 h skoldag, fast det skulle vara skönare att vara helt ledig som dom andra.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback