Torsdag

Kan ju berätta lite mer om min dag, och inte bara det sämsta. Började kl 8 imorse och slutade 14.40. Skulle egentligen slutat 13.40, men vår lärare höll över oss för att vi skulle lyssna på redovisningar(det jag gjorde igår). När jag kom hem åt och jag pannkakor och därefter gick jag ut med Zinga.

Just nu sitter jag här och försöker slappna av, lyssnar på musik och busar lite med Zinga. Idag är det egentligen tennisträning, men det blir inget för min del idag pga huvudvärken, blir bara värre om man anstränger sig. Istället ska jag lägga mig i sängen och titta på "Rallybrudar" som jag hyrde i fredags, innan dom ska lämnas. Sen blir det väl till att övningsköra också om jag inte mår sämre.

Nu tänkte jag fota dagens jag!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback