Nytt foto

Var ute med mamma och pappa för en stund sedan med hunden, då passade jag på att fota ett foto jag har velat göra länge, men aldrig vetat hur man skulle göra. Iof visste jag inte hur man skulle göra idag heller, men jag provade mig fram. Det gick inte jättebra, men det var på god väg iaf.


Det jag ville fånga var bilens ljus, och det andra skulle vara en vanlig stillbild, dock blev det också hackigt, men ganska bra ändå:)

Nu ska jag stänga av datorn, för att titta på reprisen av Grey´s anatomy som jag fortfarande inte sett. Vi hörs imorgon.

Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har aldrig tagit en sån här bild själv men vet ungefär hur du behöver gå till väga. För att du ska fånga bilens rörelse måste ju såklart slutartiden vara lång & för att rsten av bilden ska vara skarp måste du använda ett stativ/ta stöd av någonting för att inte rubba kameran under tiden du tar bilden! Antar att du itne använde nått stativ, så testa de (: Fin blogg btw, kram!

2009-03-09 @ 23:17:06
URL: http://shoulderson.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback