HAHAHHHAHH

Postat av: ha-ha-ha

HAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAH ! ÄR DU SERIÖS....FÖR DET FÖRSTA HAR DU INGA VÄNNER OCH MAN TACKAR INTE NEJ TILL ETT SÅNT HÄR TILLFÄLLE...JAG MENAR DU SKALL PÅ FEST ! DU HAR INTE ENS VARIT PÅ NÅGON FEST TIDIGARE...DU FÅR SÄKERT INTE ENS VARA UTE TILL 11...JAG TYCKER SYND OM DE PERSONERNA I DIN KLASS SOM MÅSTE TITTA PÅ DIG VARJE DAG....SNÄLLA GÖRA NÅGOT KUL MED DITT LIV ? SITT INTE OCH GÖRA MASSA MENINGSLÖSA VIDEOBLOGGAR PÅ FREDAGAR HELLER...DE SUGER, DU VET FAN INTE ENS VAD DU SKALL SÄGA, HA-HA-HA-HA-HA-HA...

2009-03-30 @ 19:46:49

HAHAHHAHAA du var bara tvungen att kolla klart på hela videobloggen fast du hatar dom. HAHAHAH du kom inte ens till andra saken din meningslösa jävel!

Tack och adjö med dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad omoget allså! du ska inte bry dig om sånna idioter ! hahaha, och ja, han sitter fakitkst och kollar på hela så var vill han :O !!!

2009-03-30 @ 20:37:25
Postat av: Anonym

oj, vilken patetisk människa sitter och lägger ned sin tid på att skriva sånt där? fan vad sur jag blir när jag ser sånt, det luktar jäävligt mycket avundsjuka här.. du ellinor gör mig en tjänst: bry dig inte om sånna patetiska brudar som henne!



själv bor jag i stockholm city, jag partar och har många vänner.. men det är inte allt i livet , tro mig! för fan skaffa dig ett liv än att kommentera andras bloggar!



- och du är cool tjejen, fortsätt med det du gör :)

kram!

2009-03-30 @ 20:57:03
URL: http://beksson.blogg.se/
Postat av: louise ottosson

MEN HALLÅ, JAG DÖR AV SKRATT!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHHA

den personen som skrev det känner uppenbarligen inte världens bästa ellinor, hon är en av min bästa vänner och är en helt uderbar människa! skriv det i din lilla panna och gör något vettigare än att kolla på hennes blogg, om den nu är SÅÅÅÅ dålig och du om du tycker att hon har ett SÅÅÅ meningslöst liv.



för det har hon verlkigen inte.

någon mer än jag som känner lukten av fet avundsjuka?!!?

punkt

2009-03-30 @ 21:12:10
Postat av: Anonym

självklart! rätt ska vara rätt :)

jo det känndes , speciellt i efterhand!!

dessutom måste jag fråga dig angående Zinga, vet du om de har valpar kvar? Kram beksson:)

2009-03-30 @ 21:30:02
Postat av: Therese

Fan vilken idiot. fortsätt med videobloggarna, du är drottning av dom! :D

2009-04-01 @ 14:12:32

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback