Jag orkar seriöst inte mer....

Jag tar snart självmord eller något, jag är så jävla trött på min hals. Jag har inte sagt ett ljud på flera timmar och min hals blir bara värre och värre. Nu kan man knappt få ner dricka ens. Ingenting hjälper, inte ens ipren. Mamma ringde in till Malmös akutmottagning innan för att se om provresultaten hade blivit klara, men där stod ingenting. Något jävla fel är där ju, för det har förvärrats 1000 gånger om sen i söndags, och redan då mådde jag skit. Äta kan jag inte heller, så jag sover nästintill hela tiden för jag inte får någon näring.

Snälla hjälp mig någon...

Kommentarer
Postat av: louise

jag tänker på dig och hoppas att det blir bra snart darling <3

2009-06-02 @ 21:28:52
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback