Shoppingen!

Har nästan precis kommit hem från stan. Åkte direkt upp till min morbror vid kvart i 3 tiden. Vid 3 kom Pernilla upp där också och väntade tills jag var klar, sen gick vi ner till stan. Jag hittade faktiskt lite saker, kan visa er:)


Jeansjacka från Gina. 299 kr.


Tröja från Gina. 129 kr


Väska från H&M. 198 kr


Nagellackremover, 29,50 kr på H&M

Håller på att ladda upp videobloggar också från stan, men dom hinner nog inte bli klara tills jag ska åka igen om 30 minuter, men håll ut:)

Kommentarer
Postat av: emelie

alltså hur mycket pengar har du att röra dig med varje månad ? känns som du handlar jättemycket :)

men fina saker !!

2009-01-30 @ 21:38:37

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback