Tv

Tänkte slänga in ett inlägg nu samtidigt som jag sitter och tittar på "bonde söker fru" och skäms över Roger, och skriver ut lite papper. Jag ska ju till läkaren imorgon och måste på något vis visa mina acneproblem, men eftersom jag vägrar gå dit osminkad så jag har fotat mig osminkad så förhoppningsvis räcker det för jag ska bli hjälpt.



Men tror ni inte att alla finnar försvunnit nu denna veckan? Bara för jag ska dit. Så himla irriterande. Inte för jag vill ha finnar, men jag kunde i alla fall haft någon när jag väl ska visa upp det. Men förhoppningsvis är läkaren snäll och förstående.

Nu ska jag fortsätta titta på tv, men vi hörs sen igen.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback