Träning gör mycket...

...men inte bara förbränner en massa och bygger muskler, det tröttar också ut en något fruktansvärt. Mina ben värker just nu, precis som den känslan man hade när man var liten som man kallade "växvärk" och det är inte skönt. Jag har börjat med att öka nivåerna på maskinerna på gymmet och vara på en maskin längre, men även ökat antalet repetioner på vikterna på styrketräningen och antalet där med, det är nog därför jag blir så utmattad. Men det är ju ett klart tecken på att man kämpat och det är ju bra!

Har i alla fall tagit en varm dusch nyss och ska bara slappa här framför datorn med tv:n i bakgrunden tills jag ska sova. Jag kommer antagligen sova som en stock inatt så trött som jag är nu.


Jag lär väl få sitta såhär med ögonen för att inte somna..haha..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback