Redan hemma...

...Japp det är jag. Vi slutade redan 10.45, alltså var jag bara i "skolan" i 45 minuter. Jag satt bara och kollade på, orkade inte vara med på brännbollen, skyllde på min förkylning som jag faktiskt har. Gick direkt ner till stan med 3 klasskompisar och fikade, för min del chai latte och kladdkaka. Sen handlade jag lite nödvändiga saker på H&M (visar i videobloggen sen) och sen stack vi hem. Har precis varit ute med hundarna och bytat om, det är ju så äckligt varmt ute.

Jag vet inte när videobloggen kommer, ska försöka göra den nu snart så ni får den innan jag ska till frisören, den brukar ju klydda något enormt.


Håret slängde jag upp i någon konstig frisyr, ni anar inte hur varmt det blir i min nacke med allt hår:P


Shorts och linne åkte på.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, roligt med videoblogg =)

2009-08-21 @ 14:42:32

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback