Svar på kommentar.

Postat av: missbumblebee

Skulle du kunna hjälpa mej, jag e ute efter ett par snygga glasögon, men vet inte vart jag ska leta riktigt. Har du några tips?

Haen trevlig Lördag :) Snygg blogg!

2008-maj-10 @ 14:11

Oj, jag är ingen expert. Men om du vill ha ett par billiga så kolla på H&M, dom har alltid fina och det var där jag hittade mina pilot. Vill du ha lite mer dyra och finare så kan du ju checka på Tradera efter Gucci för jag antar att du inte har råd med ett par äkta. Annars är det väl bara att kolla runt i olika affärer :) Glitter har ju också haft glasögon.
Jag antar att det var solglasögon du var ute efter ;)

Tack, du har också jättefin blogg. Var har du fått all den reklamen ifrån?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback