Min dag.

Skrev precis ett ganska långt inlägg men när jag klickade på publicera så stod det att jag inte var inloggad. Skit störigt.

Iaf så ska jag berätta om min händelserika dag tänkte jag. Tog bussen hemifrån kl 11.30 och mötte Pernilla på bussen. När vi kommit ner till stan så gick vi till ett ställe som heter " Gilli Vanilli" och åt sallader. Efter vi var mätta och glada gick vi till videomix, elr hemmakväll som det heter nu, jättefult namn menmen. Där handlade jag sista Tusenbröder filmen, den filmen är verkligen beroendeframkallade. Och pernilla handlade 3 filmer. Efter det gick vi runt i stan och tittade lite, jag la undan två tröjor på Gina eftersom jag inte hade så mycket pengar och sen köpte jag lite smink och sånt som jag behövde. Sen gick vi till det stället som Pernilla skulle ta ett till hål i örat på, så nu har vi lika många hål i öronen. Efter det skulle hon iväg och jobba så jag gick till min Mormor och Morfar som bor i stan eftersom bussen gick precis då vi sa hejdå till varandra. Så där bjöds man på glass och saft, gott gott. Sen tog jag bussen hem 14.40 och när jag kommer hem så är Belinda här hemma eftersom vi hade pratat om att umgås idag så det har vi gjort nu till halv 8. Just nu sitter jag här och har precis haft marsvinen ute och senare blir det Tusenbröder och vila.

Förresten så har jag tagit ner ALLA mina Carolabilder på väggarna nu, känns riktigt tomt. Har bestämt mig för att inte ha några pappersurklipp på väggarna utan jag ska rama in planscherna jag har och alla kort jag har på henne. Blir mycket finare så. Sen ska jag dessutom ha mycket mer färger i mitt rum eftersom väggarna kommer bli väldigt kalla, ska ha grå/vita väggar och sen ska jag ha en fondvägg med silvriga blommor. Bilder kommer jag lägga ut när det är klart.

Nu har ni fått en liten uppdate. Kram på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback