Mastermind!

Sitter just nu och tittar på Wallander- Mastermind, tycker den är skitbra även om jag kan hela utantill haha:p

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, har tvättat en hel del, duschat och sett Singing Bee. Innan ikväll var jag skittrött och kände mig helt matt i hela kroppen och precis som jag hade feber. Tog tempen, hade 37.49 och nu har jag 37.1 så jag har som tur är inte feber. Var jätterädd för att jag hade blivit smittad av en som jag sålde aftonbladet till, han hade influensan så jag hoppas det inte är det jag har fått.

Nästa vecka händer följande:

Måndag: Skola
Tisdag: Skola och sen träning med Pernilla på Oasen.
Onsdag: Skola
Torsdag: Skola och träning
Fredag: Skola och sen efter det fika med Pernilla i stan. 
Kanske även till Malmö och se bio om hon kunde.
Lördag: Träning och Melodifestivalen
Söndag: Inget planerat.

Händer inte så jättemycket, sen kan det ju alltid ändra sig lite. Men detta är iaf inbokat :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback