Du är vad du äter.

Just nu är det paus i Du är vad du äter så då kan jag passa på att skriva till er :)

Träningen idag var riktigt jobbig. Sprang mycket och hade nästan ingen vila. Dom sista 10 minuterna spelade jag helt ensam, med en hel vagn bollar eftersom dom andra var tvungna att ta bussen. Annars har det inte hänt så mycket idag, skola och träning och just nu tittar jag på tv. Efter Du är vad du äter ska jag se Vad blir det för mat och sen duscha. Sen ska jag bara sitta här en stund och sen sova.

Imorgon är det Fredag IGEN och efter skolan är det LOOOOOV. Ska ner till stan med pernilla imorgon efter skolan, ska ta fem i 3 bussen.

Nu börjar det skriver mer om morgondagen senare:p

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback