Bara 5 biljetter :(

Läste nyss på Carola.com att hon ska vara i Malmö den 26/2 och fira 25 år som artist. Dom lottar ut 5 biljetter på sidan, 5 BILJETTER!!!!!!!!!! Till typ 100000000 fans. Shiit. Jag har precis skickat in, och hoppas nu på det bästa.
Guuud vad jag skulle bli glad om jag vann alltså! "Privat" kalas med Carola, kan det bli bättre eller? :) Det börjar 19.00-23.00 och så ska man vara festklädd, det blir nog rätt fint :) Åhh snälla någon gör så jag vinner!!!! Man fick ta med sig en kompis också, dom som vann! Om jag vinner ska jag helt klart ta med Tonje! <3 Sötis!

Annars händer det inte så mycket idag, har gjort engelskrprovet idag och det kändes bra!! Jag kunde allt :) Hoppas bara allt är rätt också. Imorgon är det dags för andra delen av nationella prov i svenska, ska skriva uppsats i 3 h. Usch, det kommer bli drygt!

Ikväll ska jag plugga so och no och ta det lugnt.

Kram på er <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback