Målat naglarna

Har tittat på tv hela kvällen och efter det blev det duschen. Nu sitter jag här och väntar på att mitt nagellack ska torka. Fick bli en ny färg idag, var så trött på det skrikrosa så det fick bli silver med glitter i, nu till jul och allt:)


Syns inte så jättebra här, men det är glitter i:)

Annars händer det inte så mycket, ska lägga mig om några timmar. Ska upp typ 08.10 imorgon så det är ingen panik.

Imorgon kommer det nog inte bli så mycket uppdateringar, men ska försöka. Ska på avslutningen till typ 10.30, sen kanske hem till min mormor och morfar tills jag ska till frisören kl 12, är inte lönt att åka hem då. Sen direkt efter frisören ska jag till min morbror och städa. Så det blir uppdatering på kvällen, då får ni bilder på håret och kläderna:)

Kommer inte skriva mer idag, så vi hörs väl imorgon:) Då kommer en ny del av dödskvällen, som verkar vara jättepopulär. TACK!

Hejdå!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback