Skola.

Hejsan.

Idag är det allmänt jobbig och skit dag, det har spöregnat hela dagen och jag blev pissblöt imorse, inte ens lönt att man står och gör vid håret, nu är det vågigt som jag vet inte vad. Men skit samma, man överlever väl.

Slutade faktiskt tidigare idag, redan kvart i 3, så det var skönt. När jag kom hem gjorde jag min matteläxa som jag har till imorgon, lika bra att göra det när man kommer innanför dörren annars blir det bara jobbigt. Och nu precis har jag kollat min mail och bloggar.

Ska lägga mig i sängen nu och kolla på Anna Pihl, har varit en lång och intensiv dag. Kalla mig pjallig, men det är fan jobbigt med skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken är din favoritaffär, hur är priserna där och kan du bara visa ett plagg (favoriplagg kanske :S) därifrån

Tack från mig!

2008-08-27 @ 18:41:25

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback