Godmorgon!

Ja då är det sista dagen jag sitter här och bloggar vid denna tiden. Sen får ni inte läsa min blogg förrän em/kvällen, lite tråkigt men vad gör man inte för skolan. Det är alltså imorgon jag börjar skolan igen, nya vänner, ny miljö och framför allt nytt program, nu går jag till något var dag som jag förhoppningsvis gillar, nämligen Hotell & Restaurang.

Jag skulle absolut inte tacka nej till att ha 10 veckors sommarlov till, det är helt sjukt vad tiden går snabbt. Det kändes som igår när jag fick mina slutbetyg, och grät för att jag aldrig skulle få se mina gamla klasskompisar förutom typ Pernilla. Vissa i min klass skulle flytta ifrån Trelleborg, en till Umeå, en till Ängelholm och vissa skulle gå i Malmö.

Livet är hårt, men man måste starta om på nytt igen. Nu ska jag äta lite frukost :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback