Öland, here I come=)

Imorgon är det allså dags, då drar jag och pappa till Öland. Vi kör från lilla Trelleborg vid halv 8 tiden på morgonen(usch att gå upp så tidigt),och vi är framme ungefär vid halv 1. Då ska jag äntligen träffa Louise som jag har sms:at med i flera månader och hållit kontakten med på msn med.
Allt kommer bli jätteroligt.

Jag och Pappa vet inte om vi ska bli kvar på Öland till Söndag, för det är ganska långt att köra på en och samma dag. Men så fall ska vi köra runt och se om där är ngn ledig plats och sova på annars får vi sova i bilen hahahah=) Men det går säkert bra det med=)

Idag och igår har jag shoppat jättemycket=) Det är skitkul.
Idag fick jag ju mina sommarjobbspengar och en del av dom försvann snabbt=).

Den 25 Juli drar vi till Liseberg, ska bli jättekul.

Nu ska jag ta ut mina marsvin.

Kram Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback