Lördag!

Ja då var det lördag igen då och lovet är snart slut=( Usch jag vill inte tillbaka till skolan, det är såååå himla tråkigt men en viss person får mig ju att kämpa=) Som ni säkert läste i det andra inlägget så skrev jag ju hur mycket Carola betyder för mig, jag var bara tvungen att skriva det så alla förstår att jag blir verkligen ledsen när man säger skit om Carola till mig!

Lovet har gått jättesnabbt och jag har mest varit hemma och slappat. Det har ju snöat som in i här nere i Skåne dom senaste dagarna så man har helst inte velat gå ut.

Igår var jag och mamma nere i stan och vi hade beställt tid hos fotografen för mamma ville ha svart och vitt kort på mig och jag blev fotad där nere.. faktiskt rätt nöjd med den bilden vi valde, för det är inget vanligt kort eller så. Vi började ta när jag satt på en pall som ett vanligt skolfoto och hur roligt är det liksom? Sen fick jag stå mot ett bord så var det en filt under men då kände jag mig som en bebis=). Sen fick jag stå upp och hade händerna i bakfickorna och det kändes bra direkt så vi valde en bild där jag småler och ser bra ut=) Sen på kvällen var jag hemma och såg Let´s dance och bara vilade(som vanligt hehe). Men vid 7 ungefär var jag så rastlös så jag gick till affären och handlade två tidningar så hade jag i alla fall något att göra=) Det var faktiskt riktigt skönt ute även om det blåste. Just nu längtar jag bara till sommaren och sommarlovet, jag brukar faktiskt inte längta till sommaren på vintern men denna vintern gör jag för just nu HATAR jag snön som ligger här, det är ju stora drivor och det blåser och regnar just nu så blir det väl glashalt imorgon=(. Imorgon ska jag på gudstjänst kl 10 och sen är jag nästan klar med alla gudstjänster ska bara gå imorgon och två ggr på påsklovet med sen är jag klar(ÄNTLIGEN)=) Det var lite om helgen=)

Jag vill veta nu om Carola ska till Skansen eller inte och så fall när! För jag har en vän som kanske kan följa med men hon måste ju veta när och det vill jag ha reda på nu=) Jag vet inte när man brukar få reda på när artisterna ska vara där men jag hoppas jag kan komma upp där vilket fall som helst.

Imorgon blir det pluggdags också=( Ska ha SO prov på fredag om Nordamerika.. usch vad tråkigt. Håll tummarna för mig att det går bra.

Oj vad lång blogg det blev idag=)
Nu ska jag lyssna vidare på Sarahs bidrag i MF 2007 som hon vann med idag ju=) I remember love<3

Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback