ULLARED!

Nu är jag tillbaka för lite uppdatering!

Idag ringde klockan 04.30 och det var inte härligt med en natt med hosta, men det var ju något kul som väntade nämligen ULLARED med Belinda :)

Klockan 05.15 började vi vår färd och vid 08.30 var vi inne i varuhuset och det var faktiskt inte så mycket folk som jag trodde. Riktigt kul är det att gå runt där och handla! Jag kom inte hem med överdrivet mycket till mig själva, men desto mer till Mormor och Mamma som hade skrivit en lista. Men hela resan var bara det kul för mig!


Soluppgång vid första stoppet!




Glad som sagt!


Trots att vi följde gps:en så lyckas den alltid leda in oss på ställen med en massa kor och noll bilar..jaha?


Lunchdags! Vi testade att äta i den nya restaurangen på Gekås, men det var inget gott. Blä vad äcklig såsen var och torrt kött. Wannabe IKEA också, men ikea är mycket godare!


En bit på vägen..


"Jag ska nog inte handla så mycket", sa Belinda igår. Eh jaha? Hur gick det med det? haha


Färdighandlad och mer än redo att åka hem!


Denna ska sitta ovanför min säng!


Lite hårsaker!


Nattlinne, sött va?








Och resten som inte var till mig, en del av det i alla fall.

Det var alla bilder från dagen. Köpte lite annat också som iphoneskal, balsam och lite andra nödvändiga saker. Nu ska jag slappa för min kropp är död!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback