Huvudvärk

Gud vad jag varit seg hela eftermiddagen och kvällen. Har velat gå och lägga mig flera gånger, men inte hunnit, så mycket har jag att göra. Men jag har i alla fall hunnit plugga en del och varit och solat. Jag råkade till och med slumra till i solariumet, och det säger nog allt. Jag brukar alltid ligga på helspänn då jag inte alls gillar att ligga där, men idag gick det inte.

Nu dunkar mitt huvud sönder så jag ska lägga mig och läsa, trots att jag inte börjar förrän 10,25 imorgon.

Vi hörs! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet väl hur många risker för hudcancer man kan få om man solar solarium? bättre att njuta av solen nu istället.



fin blogg !

2011-05-26 @ 17:33:19

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback