Söndag

Godmorgon!

Det var mycket riktigt helt dött på jobb igår. Tråkigt! Men till slut fick jag gå hem i alla fall. Väl hemma kom Belinda hit här för att umgås lite och titta på hotell i Stockholm. Vi har nämligen pratat om att åka dit till jul!

Hur som helst! Idag är jag ledig, så idag ska jag inte göra för mycket. Ska strax hoppa in i duschen sen ska jag köra iväg och handla presenter till min pappa som fyller år på onsdag. Och senare idag ska vi ha ett litet firande för honom, eftersom vi inte hinner det i veckan.

Nej, duschen kallar!


Bild från grillkvällen sista veckan i skolan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du ditt jobb? :)

2011-07-03 @ 19:40:22

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback