Matdagbok måndag

Idag tänkte jag dra igång med matdagbok igen. Körde ju det mycket innan men tog sedan ett uppehåll då jag inte ville skriva allt onyttigt (höhö). Men nu ska jag börja igen, mest för min egen del samtidigt som ni kan ta del av det.

Frukost: 1 skål med naturell yoghurt och müsli (osötad)
             2 kokta ägg
             1 glas proviva

Lunch: Svampsoppa och 3 grova knäckebröd med smör

Mellanmål: 1 Bars

Middag: 2 portioner med råris, svampsås, kyckling och grönsaker. 2 glas mjölk.

Kvällsmellanmål: Möjligtvis en apelsin

Utöver detta: 2 liter vatten

Träning: Ingen pga huvudvärken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är ingen kritik. Bara fakta! Du skrev ju i det förra inlägget att du inte ska äta kolhydrater. Men både knäckebröden (även om dom är grova) och råris innehåller en del kolhydrater! Nu vet jag ju inte hur många gram du vill hålla dig under per dag! Men hur som helst så är dom båda rika på kolhydrater!

2011-02-14 @ 20:44:00

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback