Onsdag

Hej på er!

Det har blivit en varannan dag uppdatering här men jag har verkligen haft fullt upp. Igår önskade jag att dygnet hade ett x antal timmar mer för jag hade inte ens tid att sitta vid datorn och då har det gått långt! Var på praktik igår till 14.30 och sen direkt in till Malmö med Mamma för att försöka hitta en balklänning och mycket riktigt hittade jag en ljusrosa och fin. Väl hemma vid 18 värkte min kropp som om jag hade sprungit 3 mil eller något så jag spenderade kvällen i soffan tills barnet själv skulle sova vid 21.

Ja det var väl gårdagen, och dagen idag har ungefär sett likadan ut. Har nyss kommit hem från praktiken och nu har jag mycket att göra...igen. Ska först plugga och sen ta igen lite avsnitt av "big brother".


Skål säger jag med min tropiska juice!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vem ska du gå på balen med? :)

2011-04-07 @ 18:33:02

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback