Vintern är underbar

Det gick faktiskt skitbra på körskolan. Fick godkänt på 3/4 test som jag gjorde, så nu känns det som det går framåt igen.

Direkt efter körskolan smet jag inom apoteket sen har jag varit hemma sen dess. Har precis tittat på Idol, och tagit en varm dusch. Har gått runt hela kvällen och frusit som f*n. Jag hatar verkligen att frysa, det är det sämsta med vintern, men det är bästa är helt klar snön och hur vackert allt blir på vintern.

Nej slutpratat om vintern. Nu ska jag hoppa i mitt ide och försöka somna i normal tid. Bara tanken på att jag ska upp kl 6 imorgon får mig att vilja kräkas. Hatar att gå upp så tidigt, menmen, bara att bita ihop!

Vi hörs kanske imorgon. Godnatt!


En bild från i julas

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback