Halkan avklarad

Då var halkan också avklarad. Det var faktiskt inte så svårt och läskigt som jag trodde, det var ju till och med kul! Känslan av att bara sitta helt själv i bilen var skitkul, så nu längtar jag extra mycket till uppkörningen som jag bokade idag. Nu närmar det sig :)

För övrigt har jag varit ledig från skolan idag, pga halkan, så efter jag kommit hem och fått i mig mat begav jag mig ner till stan med Mamma för att handla lite. Nu ligger jag i soffan med dunderhuvudvärk, som vanligt. Det är var jäkla gång jag planerat att jag ska iväg och träna, så får jag såhär ont i huvudet. Kommer aldrig igång alltså, störigt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

När har du uppkörning? :)

2010-09-27 @ 17:48:13

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback