Hej mitt vinterland

Hej!

Då var det lördag igen, och jag och Zinga fick en riktigt skön sovmorgon till kl 10. När jag steg upp fick jag se att det kommit ÄNNU mer snö inatt så nu är här riktigt mycket. Bara mysigt tycker jag. Fast ännu mysigare skulle det vara om jag hade jullov också, och slapp tänka på skolan, men nej.

Såhär såg det ut igår kväll när alla snö kom.


Bella blev en vit hund för en stund, haha. Stackare!


Min bil en liten stund efter vi hade varit ute med den. Då snöar det ganska rejält haha.


Och gatan..

Idag är det dock mycket finare utomhus:



Nu ska jag plugga lite. Ja tyvärr en lördag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt din bil? Är den begagnad? Och hur mycket kostade den? Kram

2010-11-28 @ 21:51:34

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback