Tråkigt test

Hur bor du: Radhus
Brukar du komma i tid: Alltid! Är nästan alltid för tidig.
Hur lång är du: 1,69 tror jag
Kan du laga mat: Ja det tycker jag
Vad jobbar du med/pluggar du: Andra året på hotell & restaurang programmet. n
Vad har du på dig just nu: Jeans, strumpor, bh, trosor, linne och skjorta.
Har du någon fobi: Sjukdomar, bakterier/baciller och höjder.
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Vilket är ditt senaste inköp: Linne, fiskar, växter, mat till Zinga, mascara och makeup-pads.
Din favoritdryck på morgonen: Tycker inte om något på morgonen, men så fall juice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Minns inte faktiskt.
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: Chailatte eller varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inget annat än cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte, längesen tror jag (??)
Saknar du någon just nu: Nej
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jag är inte direkt lättirriterad, men folk som tjatar, som har fördomar för allt osv.
Någon jag stör mig på: Falska människor
Intressen: Bloggen, gymmet, vänner och Zinga.
senaste person du kramade: Mamma
Senaste person du ringde: Röstbrevlåda annars Pappa
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Frapino
Vill du ha barn: Ja men inte än
Längtar du till din nästa födelsedag: Skojar du eller?!
Har rakat dina ben någon gång: Klart jag har!
Är du sugen på något nu: Varma mackor, men brödet var slut :(
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga alls. Usch för kaffe.
Använder du hudkräm: Ett måste!
Attraheras du av män med skägg: Beror på vem det är på.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Ibland
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Från och till
Vilken låt lyssnade du senast på: Standing strong - Sarah dawn finer
Har någon annan sovit i din säng inatt: Japp!
Vad tycker du är äckligt: Folk som nyser i händerna och alla andra ohygieniska saker.  
Har du pengar på mobilen: Ja, runt 50 kr.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback