Hur sov jag inatt?

- Inte bra kan jag säga.

Vid 1 hade jag inte somnat och vaknade vid 3 igen, vid 5 och 6 och jag skulle upp halv 7. När klockan ringde gick jag in till Mamma och sa att hon fick sjukanmäla mig första lektionen så jag i alla fall kunde sova 2 h till. Jag lyckades faktiskt somna men jag är lika trött som igår.

Jag fattar seriöst inte vad som är felet, men börjar tro att det inte står helt rätt till, alltså med mina värde och så. Det blir kanske att knalla iväg till doktorn och ta lite blodprov vilket jag hatar.

Det jobbigaste är såklart att man är så trött på dagen att man inte orkar någonting. Jag har tex ingen ork till att åka och träna idag, vilket jag måste, men man ska ju inte tvinga sig själv precis.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback