Sommaren 2010

Jag har en känsla av att sommaren 2010 kommer bli kanon. Jag har redan nu börjat fundera på vad jag vill göra, och inte bara sitta hemma. En sak jag velat göra länge och verkligen SKA göra till sommaren, är att åka till en storstad, antingen Göteborg eller Stockholm. Bo på ett fint hotell, shoppa och leva livet. Frågan är bara har jag pengar, och vem ska man ta med sig?

En annan sak jag också vill, är att åka till en camping i Simrishamn som för övrigt är en jättefin och mysig stad, som jag och min familj alltid bodde på var sommar för några år sedan. Men nu vill jag bo där själv med en kompis och Zinga i en liten söt stuga och bara slappa.

Åh vad jag fick sommarkänslor nu. GE MIG SOMMARLOV OCH SOMMAR 2010!


Bilder tagna av mig i Simrishamn - 08



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback