Lördag

Hej allihopa!

Idag är det lördag och det innebär Melodifestivalen för mig. Jag och Pernilla ska in och se det live kl 20 så det ska faktiskt bli kul. Vet dock inte om vi sitter bra eller dåligt, men huvudsaken man får vara med på plats. Det kommer faktiskt vara första gången jag är med på något live, förutom Victoriadagen 2007, fast det var inspelat 1 h tidigare så det kallar inte jag live.

Innan vi ska in till Malmö ska vi ut och äta här i Trelleborg, och sen ta oss in till Malmö. Så resten av dagen, dvs innan jag måste göra mig i ordning ska jag mest ta det lugnt och göra lite nödvändiga saker här hemma.

Nu: Montera upp ett skoskåp med pappa!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback