Svar på kommentarer

Evelina Johnsson om Plugg:
Kan du inte berätta mer om när du gått ut? Hur många gånger? Vart? Intressant att veta nu när du fyllt 18 och får gå ut på krogen! :)

Kram på dig

Svar: Ska jag vara ärlig så har jag gått ut kanske 5 gånger i mitt liv, knappt det. Jag är ingen partymänniska och jag kommer nog aldrig bli det heller. Eftersom jag inte dricker något nämnvärt, dricker max 2 låghaltiga cider, så är alla andra grymt mycket fullare än jag och sånt klarar inte jag. Jag är rädd att personerna ska kräka rakt framför mig, eller att jag ska gå i någon spya.

Sist jag var ute, i måndags på 200 dagars så försökte jag verkligen få det att bli kul, men jag tänker för mycket på alla fulla människor osv.

Och kom nu inte och säg, det är sånt man får räkna med när man går ut. Precis! Därför går jag sällan ut, just för att det är tråkigt och jag klarar inte av fulla människor.

Anonym om 12:11:
Gud vad du klagar på din skola hela tiden? varför går du kvar om det nu är så jobbigt?

Svar: Helt ärligt, vad tror du? Jag går såklart kvar för att dessa tre åren inte ska kännas värdelösa. Jag tycker alla ska ha en gymnasieutbilning och därför går jag kvar. Jag tycker inte jag ska hoppa av bara för mitt skitprogram som jag går på är dåligt på att informera och allt är så utdraget så det finns inte. Varför ska jag då drabbas av det genom att hoppa av?

Kommentarer
Postat av: kajsa

vad hände med fredagsvideobloggarna? dom var jättebra :( kram

2010-12-02 @ 18:48:18

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback