Svar på kommentar

Tessan om 22:09:
Sååå skönt med lov :D Vad har du för planer i jul? Resa, vara hemma? Och kan du inte kanske skriva lite mer om din träning? Typ vad du tränar, hur mycket, vilka förändringar du märkt på kroppen osv? =) Kram!

Svar: I Jul har jag inga som helst planer på att göra något. Jag ska bara vara hemma och njuta av att det är julafton om 3 dagar och ett nytt år om en vecka drygt.

Och om jag ska skriva lite om min träning, hmm... Jag brukar börja med att värma upp på någon sorts maskin, just nu är jag inne i en period där jag älskar en maskin som är typ som en trappa. Där brukar jag köra level 14 i minst 10 minuter, eller tills jag förbrännt så många kcal som jag vill. Efter det kör jag alltid styrka där jag går igenom hela kroppen, och det kan vara allt från en massa benövningar, magövningar osv.

Att nämna någon förändring på min kropp är jättesvårt. Men om jag ska nämna något så märker jag skillnad nästan var gång jag tränar. Det kan vara allt från att jag kan höja vikterna och ha fler level på maskinerna. Sen dessutom mår jag ju mycket bättre när jag tränar regelbundet och jag sover även då bättre.

Jag brukar försöka hinna med att i alla fall träna 2-3 gånger i veckan. Hinner jag bara gymmet en gång så är jag istället ute och går.

Jag kan berätta mer om min träning i någon videoblogg framöver :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback