22:09

Det blev 1 timmes träning med Belinda, och det satt fint kan jag säga. Passade även på att göra ett test där man ser hur mycket som är fett och muskelmassa i kroppen. Var dock jäkligt svårt att läsa av, så jag ska gå tillbaka och be någon göra klarspråk.

Efter träningen var jag typ död, så det enda jag gjort sen dess är ätit, tittat på tv och duschat, så därav min ursla uppdatering idag. Men imorgon är det sista skoldagen och sen är det lov, så har jag hur mycket tid som helst till bloggen :)


Gammal bild. Då jag en gång i tiden var brunett

Kommentarer
Postat av: Tessan

Sååå skönt med lov :D Vad har du för planer i jul? Resa, vara hemma? Och kan du inte kanske skriva lite mer om din träning? Typ vad du tränar, hur mycket, vilka förändringar du märkt på kroppen osv? =) Kram!

2010-12-20 @ 22:27:05

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback