Svar på kommentarer

Anonym om :
men tack för att du svara på kommentarerna då om man frågar en fråga........

Svar: Jag brukar samla alla kommentarer jag får då och då. Det känns lite tomt att bara svara på en fråga i ett inlägg. Men jag ska svara på din fråga nu :)


sara om Latdag:
kan du inte göra en videoblogg där du visar hur du fixar håret och sminket? jag vet att du har visat när du sminkar dig förr men vill se en ny :D

en fråga till, hade du inte kunnat berätta mer om din klass, vem är alla och vad tycker du om dom?

tack för en bra blogg <3<3<3<3<3<3<3

Svar: Jo det kan jag absolut göra. När vet jag dock inte, måste finnas tid till det på morgonen och så, men jag ska absolut försöka :)


sara om Innedag?:
oj vad mycket, hur går det med dieten då? ägg och bacon är väl inte så farligt men toast? hmmm....

Svar: Alltså....då och då får man äta onyttigt. Ägg och bacon är inte farligt precis som du skrev. Men nu pratar vi om toast, vilket jag äter kanske...1 gång i månaden, oftare äter jag inte bröd, för i vanliga fall hatar jag bröd. USCH! Vad jag menar med toast är att jag stekte brödet, alltså inte en toast med smör, ost, pålägg och allt vad det innebär. Du misstolkade kanske det :) Min diet går för övrigt bra.

Emmy om 100:
hej ellinor jag undrar var du gör när du har en dålig dag och har dåligt självförtroende för sånna dagar har väll alla? tack på förhand!

Svar: När jag väl har såna dagar har jag det länge. Jag brukar komma in i perioder då jag blir lite nedstämd, tycker allt är jobbigt, orkar inte göra något och vill bara sova. När jag väl är i såna perioder finns väl inte så mycket mer att göra än att försöka att inte tänka på det. Göra så mycket som möjligt även om jag oftast inte orkar då jag föredrar att vara hemma. Men att träffa en vän på stan i någon timme gör ju allt mycket bättre.

När jag inte är i en period och har en allmänt dålig start på dagen brukar jag inte göra något åt det. I alla fall inte vad jag märkt. Jag accpeterar att jag inte har en bra dag, försöker le ändå och spela med helt enkelt. Jag hatar när någons humör går ut över någon annan, därför försöker jag att inte visa det.

Hur gör du själv?


Kommentarer
Postat av: L

det enda sättet att bli av med en negativ tanke e att ersätta det med en postiv.. gör man bara de finns inga dåliga dagar.. funkar för mig..

2010-08-04 @ 21:12:29
Postat av: emmy

tack för svaren:D ja jag gör nog inte så mycket försöker bara tänka på annat kanske.. Det hade varit kul som den andra läsaren skrev om du gjort video med håret och smink och berättat lite om skolan/klassen jobbet kanske också Tack för en bra bloggg!!! kraaam

2010-08-05 @ 12:28:17

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback