Tränat

Det blev 1 h träning idag. Det var lugn och skönt på gymmet tills det hade gått 40 minuter, då vällde det in folk och det är bara jobbigt tycker jag.

Nu har jag precis ätit middag och nu vet jag inte vad jag ska göra. Ta det lugnt kanske? ;)

Förresten.. till er som skrev att jag reagerade överdrivet när jag skrev inlägget lite längre ner. Ni hade också blivit sura om någon precis hade sagt till er att ni är negativa och utstrålar inget när man nästan är den gladaste på hela jorden. Nej kanske inte, men ni fattar? Ingen vill bli nertryckt så!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och du tror att din lärare vill bli nedtryckt av dig? du skriver att den läraren inte ska kallas lärare osv.

2010-04-21 @ 18:52:32
Postat av: Anonym

Man måste kunna ta kritik hur ska du annars klara arbetslivet

2010-04-21 @ 19:14:01
Postat av: Julia

Försök att strunta i kommentarerna, även om det är svårt! Du vet ju bäst själv hur det gick till mm. och vissa är ju helt enkelt känsligare än andra, vilket alla borde respektera.

2010-04-21 @ 21:09:18

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback