Tja!

Nu är jag hemma igen. Jag gick hem till mormor och morfar som tur var var hemma. Stannade till lite över 11 och sen mötte jag mamma i stan. Hon skulle fylla i sin tatuering som hon gjorde för några månader sen så det tog inte så lång tid.

Senare idag, vid 3-4 tiden ska jag följa med min morbror och Åsa in till nya IKEA i Malmö eftersom dom ska flytta så ska dom köpa lite nya saker. Jag ska även se om jag hittar något kul, men även köpa lite saker till mamma och pappa.

Senare, blir det en videoblogg, antingen ikväll eller under bilresan till Malmö för att se hur sjuka vi är haha. Det har ju inte blivit direkt någon var vecka som innan, men jag har inte haft lust. Men idag kommer där en:)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback